Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 12:04   #122
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

det betyr ikke at man trenger å oppsøke farene uten å prøve og sikre seg som best man kan.

Det er jo også en vurderingssak. Da jeg var å safari skulle jeg ta malariatabletter for å ikke bli sittet. Området vi var i var regnet som ekstremt smittefarlig visstnok. Problemet var at jeg ble så dårlig av tablettene at jeg ikke klarte å fungere, og bare måtte konsentrere meg om å ikke spy. Jeg kuttet de etter 2 dagers forsøk da jeg fant ut at jeg heller ville få noe ut av ferien (egosistiske meg... ). 1 til av oss fire valgte det samme. Ingen av oss bel forøvrig sjuke.

Hørte nettop om ei veninne av sambo som skulle bli "tvangsvaksinert" i forrgie uke grunnet jobbbing med risikogrupper. Men hun kunne ikke pga allergi for egg. Dagen etter var hun den eneste som kom på jobb, alle andre lå hjemme med høy feber....