Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 12:17   #127
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tja, 4000?

Hvor mange barn synes du skal bli syke og dø før du revurderer synet ditt på barnevaksiner? For sykdommer VIL jo blusse opp igjen om folk slutter å vaksinere. Jeg vaksinerer mot sykdommer som er potensielt farlige for friske og barn. Om dere vil fremstille det som at jeg synes alle gamle og syke folk bare kan dø (deriblandt min egen mor), så får dere bare gjøre det altså.

Jeg behøver ikke å revurdere mitt syn på barnevaksineringer, jeg skal ikke ha fler barn og mine barn, som nå er voksne, klarer fint å ta den avgjørelsen ut i fra eget hode
Synes du utviser en viss dobbeltmoral her jeg, det er ok at folk dør av sesonginfluensa, men alt annet bør man vaksinere seg mot for å være solidariske og sosialt ansvarlige ?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat