Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 13:04   #133
Hannehk
Seniormedlem

Hannehk sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

En kan være for eller i mot alle vaksiner, men jeg mener man bør respektere hverandres syn på hvilke valg man tar også. jeg har vaksinert begge mine barn selv om jeg jo tenkte tanken at ting kunne jo gå galt..... jeg valgte å tenke standard tanken "det skjer ikke meg". Men hva om det hadde skjedd meg? Hva om et av mine barn hadde blitt alvorlig syk pga et valg jeg tok? Jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv dersom noe slikt hadde skjedd. På den andre siden ser jeg poenget med å utrydde disse skumle sykdommene også.... hadde heller ikke vært særlig glad dersom mine barn hadde vært de som smittet andre. Det er i det hele en komplisert sak som har mange sider.

Jeg synes derimot at influensavaksinen er skummel. Folk tror blindt på det myndighetene sier og strømmer til for å vaksinere seg. Jeg er ikke noe konspirasjonsteknikker, men jeg blir alikevel skeptisk og tror jeg velger å lytte til den indre stemmen som sier jeg skal la være denne gangen.....

Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat