Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?
Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.
Men det der er omdiskutert! Vi vaksinerer jo barna våre ....de er jo ikke dårligere rustet enn de som ikke er vaksinert?
Nå fremstår jeg som tidenes mest stae antivaksineringstulling, men for meg er det vanskelig å overse fakta som dette:
I USA gis det nå 36 vaksine-injeksjoner I løpet av barnets første 18 måneder og 68 vaksine-injeksjoner i løpet av de første 18 år. Verdens mest vaksinerte barn befinner seg i USA. Samtidig er det et faktum at amerikanske barn aldri har vært mer sykelige enn nå.MMR-vaksinen har ført til at det har dukket opp en atypisk form for voksen-meslinger som ikke fantes før MMR ble introdusert. Dette er menneskeskapte «Frankensteins meslinger» som kan være svært alvorlig og føre til komplikasjoner og død.
Påskuddet for at det gis vaksine mot meslinger er at 1 av 100.000 barn kan få «hjernefeber» som en følge av sykdommen.
For meg er slikt dette mer skremmende enn muligheten for å få en sykdom. Hvor lang tid vil det ta før vi i Norge finner alle disse vaksinene helt nødvendige ?