Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 17:58   #166
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Ooog dauen skal jo en årsak ha..

Noen dør ikke av vaksina, men med vaksina. Noen dør ikke av svineinfluensaen, men med den...
Og det er kanskje DET som er vansklig å bevise?? HVIS jeg står med foten 99% i grava, så tar jeg vaksina og dør. Da blir det jo feil å si at vaksina har skylda. Men på samme måte; jeg er frisk som en fisk!!! MEN så får jeg influensaen og dør... Og influensaen får skylda. Det kun Vår Herre vet er at jeg hadde en hjertesykdom som ikke hadde latt meg bli særlig gammal likavel.

Til sammenligning så tror jeg at det er flere friske spreke unge/ungdommer som dør på idrettsarenaen hvert år enn hva influensaen/vaksinaen sannsynligvis vil kreve..