Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 14:18   #34
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Trening og ketose - negativt?

Vil bare poengtere det at maxpuls er ikke trenbar, men det jeg ikke visste var at den ene dagen kan en test vise f.eks. max puls på 194, neste dag kan den være 200. Grunnen til dette (jeg spurte Ingrid Kristiansen) er faktisk dagsform. Hun hadde oppdaget det samme selv, og ga derfor blaffen i maxpuls. Den var "oppi der et sted"
Dessuten vil jeg si at hva man spiser har veldig stor betydning. Jeg hadde hvilepuls på ca 48-50 (jeg har ikke trent lenger enn februar da) og gikk over til fett. Pulsen ligger da på ca 60. Alle har det ikke sånn, men det er visst individuelt. Jeg synes personlig at pulsklokke ikke er så bra som ei vanlig stoppeklokke. Jeg har en runde på ca 9 km som jeg tar en test på nå og da, og løper den så fort jeg kan. Fremgangen tidsmessig der er for meg mer motiverende enn å se på pulsen.
Pussig nok har også en økt inntak av omega 3 positiv innvirkning på melkesyrenivået.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat