Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 14:22   #195
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Her ser dere hvordan det egentlig henger sammen: http://www.theflucase.com/
Nei, jeg tror ikke på det røret der, og lo høyt og støyende da jeg så det. Før jeg ble målløs da jeg innså at det dessverre finnes en del som tror på dette.

Jeg ble veldig nysgjerrig på skepsisen til vaksinen da jeg selv var syk forrige uke, og så en hel times (ja, jeg vet ) intervju med Jane Burgermeister på YouTube. Hun virker troverdig i måten hun snakker på, men ehh... "vaksinen er laget for å få ned folketallet i verdens befolkning" Popultation reduction, eller no sånt kalte hun det. Da hun begynte å snakke om at de hadde Nano Chips i vaksinen for å overvåke alle jordens mennesker ble jeg endelig overbevist; hun er spik spenna gæærn!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat