Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 23:24   #36
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien
Question

Sv: Trening og ketose - negativt?

Blir så mange forskjellige meninger her at jeg blir helt surrete i hode og vet ikke att frem...prøvde å finne ut av noe her da, men nå vet jeg iallefall ikke noe :-(

jeg er av den utålmodige typen som lett går lei om jeg ikke ser resultater, så av erfaring prøver jeg nå å finne en måte å begynne å komme ned i vekt igjen. Ikke at det trenger å være kilosvis, men noen gram i ny og ne er nå kjekt da, og jeg trenger det for å holde motivasjonen oppe.
Men, skal jeg trene på høyintensitet eller skal jeg holde meg til det som går under fettforbrenning og middels intensitet? jeg er vant til å ha omtrent 3-4 økter pr. uke. En med intervall, så har jeg spinningsdagen min hvor jeg har en 45 min lett/middels og så en 90m min høy intensitet etterpå. Dette blir jo en langøkt hvor jeg til sammen sitter på sykkelen fra 1730 til 20. For å greie denne så kjører jeg innpå med en proteinshake mellom timene, her er det litt karbo. Ca. 3 på 3 dl. Så blir det ei økt til med et eller annet, alt etter været og hva jeg har lys til. Kan være en økt med intervall/styrke eller en fjelltur. Denne uka har jeg kun gått med staver samt skal ha spinningøkta i morgen, for å se om det kan gjøre utslag. Vekta har ikke rikket seg på godt over ei uke :-(
Fortvilende dette, når du er forholdsvis fersk, og liksom ikke får helt respons på kuren

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat