Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 12:10   #262
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, nå har jeg sett Gravedancers sånn på morraskvisten, og jeg må si meg helt enig, Iset. Åh! Det er så irriterende, hvordan en film som potensielt kunne vært kul og skummel bare spinner fullstendig av! Hvorfor må filmmakerne miste så fullstendig hodet?

SPOILER!
De tre som sto opp fra døden kunne ikke vært mindre skumle, de så jo ut som Eddie the Head, alle sammen Det er virkelig noe av det dummeste jeg har sett i en film som ellers ser ut til å ha hatt et helt kurant budsjett, og som overhodet ikke er slasher. Det hadde vært MYE mer skummelt om de hjemsøkte dem og så ut som seg selv mens de var i live! Særlig han duden som hjemsøkte hun Kira, haha, han så ut som noe fra en spøkelsestur på tivoli. Og ellers mangla jo filmen fullstendig oppbygging. Jeg satt og strikka, liksom, og lo litt av det digre hodet som jagde dem på slutten. Uffamei.

Huff ja enig. Da det hodet kom mot dem på slutten, ble jeg først helt satt ut, trodde ikke det jeg så. Så begynte jeg bare å le hysterisk. Noe så teit!

Husker godt den scenen i huset, der de ble skremt halvt ihjel, DEN var skikkelig creepy. Men det var vel i grunnen det eneste som var skremmende i hele filmen. :sur: