Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 21:20   #277
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Kremt.. hvem er det som roper ulv???
Jeg for min del vil si det er de som sprer frykt om svineinfluensa som roper ulv, i USA har Barrack nå erklært nasjonal krise, http://www.nettavisen.no/nyheter/article2739878.ece.
Ca. 1000 er der døde av svineinfuensa, mens vanlig influensa fort vekk kun tar livet av rundt 50.000.
Unntakstilstand i USA gir muligheter for å innføre diktatur, National Guard er i beredskap for å takle hysteriet i vaksinekøene og i prinsippet kan dette føre til at folk kan tvangsvaksineres.

I Norge oppfordres det til at man ikke skal melde fra om bivirkninger - hvem vil at ulven skal beholde sin status??

Hm... ja og i USA sluttet man å teste for svineinfluensa spesielt i slutten av juli og etter dette har de kombinert tallene for influensadødsfall totalt.

Dette tallet har ved en dato i høst kommet opp i 1000 og er på helt normale nivåer for influensa totalt sett ellers om årene.

CBS News har undersøkt statistikken som de ved lov fikk hentet fra Centres for Desease Control og statistikken sier at tallet 1000 er totalt antall influensaoffer, ikke bare svineinfluensa.

Og så unntaktstillstand. hallo...

Og definisjonen for pandemi ble i vår endret ved å fjerne siste del av definisjonen som inkluderte sånn ca "stort antall døde og alvorlig syke". Idag er pandemi kun at vi har en ny sykdom som folk ikke er immune mot og som smitter på tvers av verden. Dvs slik vi har hvert år med vanlig influensa. Vi har altså pandemi uansett om sykdommen er ufarlig eller ikke.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat