Sv: Til alle som går på South Beach!
Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.
Hei alle!
Da vil jeg også prøve meg på dette. Jeg er en 32 år gammel jente som ikke akkurat er ny her inne, har vært her lenge og hentet tips til oppskrifter etc, men ny i den forbindelse at jeg aldri har skrivd noe..Jeg tenker nå at dette blir lettere om man kan oppdatere seg litt her inne, det blir lissom litt mer virkelig da på en måte, og også vanskeligere og snike seg unna. 
Det har vel stort sett vært Atkins og generell lavkarbo denne har prøvd seg på tidligere, ikke tenkt så mye over SB, men når jeg leste om den syns jeg nok at den virker ganske perfekt egentlig. Time will show, men nå prøver jeg hvertfall!
Håper og plukke med meg endel tips fra dere proffene, har ikke kjøpt boken enda, men det er vel neste skritt.
Lykke til alle! Håper vi snakkes og kan hjelpe hverandre her..
)
Jeg kjenner veldig igjen det du mener med "virkelige liv". Jeg vil ikke føle at jeg lever på diett resten av livet - og jeg har virkelig savnet (store mengder) grønnsaker, grovt korn og det å føle at jeg spiser sunn mat på ketolyse. Kanskje er det bare psykisk - men jeg foretrekker lettprodukter og belgfrukter fremfor biff med rømme. Og da er South Beach perfekt 
Opprinnelig lagt inn av Sandra35, her.
Hei dere,
Jeg er ny i SB også. Har laget en oversikt over hva jeg skal spise til de ulike måltider.. men jeg synes det er vanskelig likevel. Det som står inne på SB siden sier bare at du skal spise fett, protein, osv..
Er det noen som har mulighet til å skrive litt mer hva dere egentlig spiser en dag? Synes oppskriftene i boka krever en del.
Jeg er verdens dårligste eksempel. Dietten er jo mer en livsstil, du skal finne ut hva du trives med å spise og likevel går ned. Jeg spiser nok for lite og helgen har vært en eneste stor utskeielse. Så jeg er ikke så mye til hjelp...
Men jeg spiser egg og turkey bacon, jeg spiser fullkornswrap med kylling og salat, jeg spiser low carb wraps med fettfri philadelphia og kyllingpålegg, jeg spiser rent kjøtt, grønnsaker og blomkålris, jeg spiser supper...
Jeg er ikke helt representativ siden jeg spiser mye ute. Indisk er fint og så blir det mye wraps, salat og suppe da...
|