Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 14:51   #48
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketose - negativt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forholdstallet ser jo greit ut. Får du karbene hovedsaklig fra grønnsaker som vokser over jorden?
Siden kaloritallet er såpass høyt, hva ligger karbeantallet på?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Syns du 3 % karbo er høyt??? Da skjønner jeg ikke helt hvordan det skal gå an å få det mindre. Disse karbene kommer fra ikke fra annet enn litt her og litt der i maten jeg spiser da. Jeg tar en proteinshake til frokost, omelett til lunsj og et mellommåltid, her er det fløte, litt brokkoli og litt bacon i tillegg til egg, ei skive av proteinbrødet. Her er det litt karbo selvsagt, og så middag. Der har jeg noen grønnsaker i en eller annen form. Så, det er det jeg samler opp karber på. Tok ei halv mandarin i går, og ei halv i dag. Elsker mandarin å nå er dem bare såååå gode da.

Hun syns ikke karbo- tallet var høyt! Men kalori- tallet!
Hun lurte på hvor mange gram karber de 3% var, siden du ligger så høyt på kalorier!

Og du, mandariner er IKKE ketolysemat!