Sv: Hei! Start 20. april
Jeg gikk ned jevnt og trutt til vi hadde ferie i juli/august. Da tok jeg en pause. Hadde vel gått ned ca 13 kg til da, tror jeg, (startet 13. april). Etter ferien gikk jeg raskt ned igjen de kiloene jeg hadde lagt på meg igjen, og klarte en kilo til, men så stagnerte det...
Har ikke målt og telt, så eksakt hvor mange karbohydrater jeg har ligget på er vanskelig å si. Men her om dagen begynte jeg å bli litt lei av å ha stagnert så lenge, så jeg tenkte at jeg skulle prøve å øke litt med karbohydrater. Jeg tok f.eks. en gulrot, eller en klemetin el.l. Og et par karameller på lørdag.. Og plutselig var det i gang igjen! (har vært i ketose hele tiden, bortsett fra i ferien).
Jeg vet ikke om jeg stagnerte pga at jeg tidligere har hatt samme vekt som nå i lang tid, eller om det var for at kroppen skulle stabilisere seg, men det spiller ingen rolle! Nå er jeg i gang igjen! Har gått ned 1 kg siden helga, og har nå tilsammen gått ned 15,1 kg - er bare 5,5 kg unna målet mitt, men resten er ønskekilo. Vet ikke ennå om jeg skal helt ned. Vi får se. Det som er helt sikkert er at jeg skal fortsette lavkarbo-retningen videre - selv om jeg kanskje dropper ut av ketosen etter hvert. Kroppen min har aldri hatt det bedre! 
|