Tråd: Tjukke i hue?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 12:09   #16
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Tjukke i hue?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg er tynnere i speilet enn på bilder. Der ser klærne ok ut, helt til jeg ser et bilde av meg, og jeg ser bælfeit ut. Jeg er lav, og det meste ligger på magen.
Også nå når jeg går litt ned, syns jeg at jeg ser mye tynnere ut i speilet, mens om jeg ser et ferskt bilde av meg, så ser jeg ikke forskjell i det hele tatt.

Da er vi to! Jeg har det helt likt. Jeg har begynt å ta bilder av meg selv en gang i måneden for å se utviklingen, og alltid i den samme kjolen som jeg har som mål å kunne bruke uten å se ut som en humle (Det er en ullkjole med tversoverstriper, og nå ser jeg ut som en humle i den )når jeg går i den. Men jeg ser ikkeno forskjell jeg Enda jeg kjenner at en del klær er blitt litt store..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat