Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 21:13   #3
Happiness
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Happiness er på en erverdig vei

Sv: jeg er litt lei meg

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har vært der selv så jeg vet hva du går gjennom. Been there, done that. Jeg hadde en BMI på 44. Ikke lett nei, håper du finner din vei. Føler ikke jeg kan gi så mange gode råd heller, for jeg måtte jo ty til et mer drastisk (dog ikke mer drastisk enn å fortsette å være så overvektig, det er jo farligere) valg for min overvekt. Men bare ta helgen fri, ikke tenk på slanking og bare slapp av og kos deg. Et laaangt bad, god mat, en film, levende lys osv.

Du bor jo ikke så langt fra meg jo
Bor i Stavanger jeg.

Takk for det.
Jeg er så lav, 157cm, så BMI'en skyter jo i været om jeg veier mer enn 60kg som jeg ikke har veid siden jeg kom i puberteten sikkert.

Jeg var veldig motivert, men nå etter jeg fikk de pillene så gikk det liksom opp for meg hvor ille dette egentlig er.
Og jeg må slutte å amme mini om jeg skal ta de pillene, men jeg vet ikke om jeg gjør det. Det gjør vondt for meg å slutte å amme siden han ikke er mer enn 13,5mnd. Mange vil vel si det er bra nok, men jeg ønsker å amme til han blir 2år. Men jeg går ikke ned i vekt, jeg går jo opp, fordi hormonene er i ulage, og det har også gått utover tante rød, som forøvrig aldri har vært ustabil før.

Jeg skjønner jo at andre ser jeg er feit, og jeg ønsker selv å komme ned til under 90kg så fort som mulig. Men ble lei meg da jeg fikk høre at 70kg, som ejg veide i 2004 og var fornøyd med, også er overvekt.
Blir liksom aldri bra nok.
Om jeg går under 70kg MÅ jeg ta operasjon for overflødig hud etc og det ønsker jeg heller ikke, for vi ønsker kanksje et barn til om noen år

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat