Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 22:03   #41
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mislykkede osteknekkiser?

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

De siste osteknekkis/-chipsene jeg har laget, av Kavli Jalapeño, blåser seg ikke opp, blir bare flate og rare. De blir sprø da, men vanligvis så blåser de seg opp, og blir bedre i konsistensen.

Jeg har i samme tidsrom laget ålreite chips av Taffelost Tomat (ikke ferdigskivet), så jeg tror ikke det er microen min som er årsaken heller...(?)

Noen andre som har opplevd dette, og evt. noen som kan forklare hvorfor de blir sånn?

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Ingen som vet?

Aner ikke hvorfor,men jeg syns ingen av de forskjellige typene blir like etter steking. Kavli sine med pepper blåser seg opp og blir sååå fine, de med skinke blir fortere stekt og blir flatere og rare!
Min mikro er helt ny og det skjer akkurat det samme i den som i den gamle!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat