Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 23:29   #28
Happiness
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Happiness er på en erverdig vei

Sv: jeg er litt lei meg

Opprinnelig lagt inn av Kiddo, her.

Off, dette føler jeg blir feil uansett nå, denne tråden handler jo ikke, som så mange har sagt, om amming, men har man sagt a sier man vel b. Saken er ingen annen enn at enkelte i mitt nærmiljø har et ganske mye mer frigjort syn på amming enn meg, og at det rett og slett har blitt litt for mye nærkontakt med andres pupper etter min smak. Ja jeg er enig i at det er naturlig, men for meg er det ikke så naurlig at man gjør det uansett hvor man føler for det, som på kafe, rett ved siden av meg på bussen etc...Det samme gjelder vel at noen skifter bleie på stuebordet mitt. Når det gjelder hvor lenge man skal amme har jeg ikke noe med og si, det er opp til hver enkelt (det beklaget jeg også) Men i det store og hele dreier det seg egentlig om en liten overdose amming. Og beklager igjen, det var ikke meningen og tråkke noen på tærne..

Det er helt greit
Jeg er muslim og vi er oppfordret til å amme i 2år.
Det sier også WHO.

Jeg unngår så langt jeg kan å amme i offentlighet. Jeg dekker meg også til, man ser aldri brystet mitt når jeg ammer.
Nå er han litt urolig av seg, så da ammer jeg ikke utendørs rett og slett.
For meg er det et nederlag å ikke kunne amme han like lenge som jeg ammet de to eldste.
Jeg tenker muligens en smule for mye på det, til og med søsteren min reagerte på det i dag og sa jeg er så opphengt i amminga, andre vil gjerne slutte når ungen er 6mnd, mens jeg den andre veien.

Nå ga vi han mme på flaske til kvelden i dag for å trappe ned, han likte det så får vi se.

Min helse er jo også viktig...

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat