Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 23:44   #32
Margrethe
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Margrethe er ny på veien

Sv: jeg er litt lei meg

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Legen min sa også dette om at hjernen er innstilt på denne vekten jeg har nå, så vi må "lure" den litt. Derfor de pillene.
Jeg har veid ca fra 83-106 som er max jeg har veid uten å være gravid, siden 1998. Jeg har kun hatt en periode på 1,5år jeg veide mellom 73-78kg, så ble jeg gravid med nr 2.
Da jeg veide 83kg så trente jeg veldig mye og så absolut ikke feit ut. Jeg spislte basket og trente 3-4ggr i uka, var fast i huden og brukte ca str 44.
Da jeg veide 73kg så jeg veldig tynn ut. Hadde ikke bra holdning. Hadde gått ned mellom 20 og 30kg på under 6mnd.

Da jeg var hos legen sist (ehm, fjor host kanskje?) skulle jeg ha ny prevensjon og i den forbindelse spurte hun om hoyde og vekt og saann. Da veide jeg 79 kilo og var 169 hoy. Hun kommenterte at vekten godt kunne vaert lavere, men da jeg sa jeg hadde gaatt ned ca 35 kilo skiftet hun helt om - sa flott, konsentrer deg om aa bli der og saa kan du heller gaa ned mer naar du ser at du klarer holde vekten. (At jeg saa gikk opp i vekt er en annen sak )

Lykke til!

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat