Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 23:56   #36
Happiness
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Happiness er på en erverdig vei

Sv: jeg er litt lei meg

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Tja... jeg gikk vel kanskje ned 8-10 kilo hosten 2006 uten aa gjore annet enn aa faa i meg mer gronnsaker, mer regelmessige maaltider og sykle til skolen. I 2007 begynte jeg aa trene og gikk ned til 93. Saa gikk jeg ned 15 kilo med kaloritelling fra januar-mars 2008. Vekten holdt jeg til samboeren min flyttet ut paa en passe brutal maate hosten 2008.

Naa er jeg 10 kilo tyngre (dvs 88) og skal iallefall ned igjen til de 78, helst 10 kilo videre derfra. Jeg merker jeg er mer taalmodig naa - jeg vet jo det tar tid og jeg ser ikke resultater fra dag til dag. Om jeg tror jeg skal vaakne opp og se en slank person i speilet neste dag saa er det mye lettere aa sprekke enn om man innfinner seg med at det vil ta tid.

Maalet mitt er at jeg iallefall paa bursdagen min i mars skal vaere tilbake til der jeg var i fjor host. Jeg haaper jo det skjer for, men det faar vaere en bonus. Det overordnede maalet mitt er at jeg forlater USA i juni med en vekt jeg kan trives med resten av livet.

Ja det håper jeg du greier!
Høres ut som du er motivert.
Det er kanksje lettere tilgang på lavkarbo produkter der som ikke koster skjorta og

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat