Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-09, 21:56   #273
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Trillian, takk for tips, bortsett fra at jeg er allergisk mot tv . Så, vi får håpe det går på nett-tv i morgen?
Og du med det lange navnet som jeg ikke orker å skrive (ikke minst fordi jeg mangler en av bokstavene i navnet ditt på tastaturet mitt, sorriii ), jeg har sett Event Horizon, den var kul, men jeg var litt ukonsentrert.
Hva angår Stephen King-filmer så er det litt diverse synes jeg. Mye møl, mye ufrivillig morsomt, men innimellom den enorme produksjonen så glimter det til med noen riktige perler

Jeg har i alle fall Kingdom Hospital snart nede, enn om det ikke er av King's opprinnelige ideer, så har han jo regissert den. Spennende!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat