Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-09, 23:10   #296
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

'

Jeg jobber under et sykehus. I går sendte vi en pasient på legevakta for å ta crp. De kom tilbake med uforettet sak! Legen hadde snakket til dem gjennom sånne "forheng på jul" (husker ikke hva det heter ).... han lyttet ikke på pas., han så ikke pas i halsen. Ville ikke ta i henne! Han sa han var redd for å bli smitte. Pas. hadde hatt en crp på 26 dagen før. Det var derfor viktig å se om den steg.....

Men neida..ble sendt hjem med resept på tamiflu!

Kan hende for å forebygge viruslungebetennelse. Crp på 26 er ikke mye, men jeg vet de er livredde for at folk skal få viruslungebetennelse fremfor bakterielungebetennelse.