Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-09, 09:55   #4
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo-restaurant

Helt enig med de andre her. På vanlige restauranter er det ikke noe problem å be om ekstra grønnsaker i stedet for poteter for eksempel. Det har jeg gjort mange ganger. Og nå i disse julebordtider har jo vi lavkarbere det helt perfekt

Må bare fortelle om sist søndag, da slet jeg litt.. Jeg var på date med verdens mest hyggelige mann. Vi skulle finne et sted å spise lunsj/middag etter et besøk på Folkemuseet, og vi endte opp på en italiensk restaurant Men jeg tenkte som så at etter 4 timers trasking ute å Bygdøy, var det kanskje ikke verdens undergang om jeg spiste en italiensk pizza?

Nå må det vel også nevnes at jeg har etter mange år med strev, endelig klart å få lavkarbo inn som en livsstil,- det går av seg selv nå. Så det var litt skremmende å plutselig havne i en situasjon hvor jeg følte at jeg ikke hadde full kontroll, at det ikke bare var opp til meg hvor lunsjen skulle inntas. Jeg har nådd min målvekt, men har fortsatt en redsel for at jeg skal "havne utpå" om jeg skeier ut. Ups, nå prater jeg meg helt bort her!

Men konklusjonen må bli: Hold deg unna italienske restauranter, så går det bra

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat