Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-09, 20:11   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Jeg synes han først og framst har satt kjæresten sin i en veldig ackward situasjon. Hvorfor skal vi plutselig mene noe om kroppen hennes nå? Hun er vel fin hun, det er jo Beyoncé også, men de har jo helt forskjellige kropper. Joda, folk foretrekker forskjellig, men da kan man vel si dét da, i stedet for å rakke ned på andres kropper, og det gjelder like mye de som er tynne og ikke har så frodige former, som de som har timeglasskropper eller whatever. Jeg har ikke særlig mye hofter og rumpe, og ikke har jeg spesielt smal midje. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha det når jeg når normalvekt heller, men ingen skal vel komme og si at jeg ikke er kvinnelig for det?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat