Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-09, 21:57   #201
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

God kvelden folkens Da var det søndag igjen, og en ny helg unnagjort. Jeg har kost meg med middag hver dag siden torsdag, og det føles kjempegodt å spise igjen. Jeg spiser veldig sunt og kun ett måltid, men er ikke i ketose lenger, så er utroolig spent på vekta onsdag. Det jeg stusser litt over, er hvor forskjellig oppfølging og råd vi får avhengig av hvilken kursplass vi er på. Jeg tenkte egentlig å fortsatt holde meg i ketose en stund etter at jeg begynte med mix-fasen, men det ville ikke min kursleder anbefale. Hun er veldig på at vi skal følge boka til punkt og prikke fordi hun har sett så mye rart, når folk begynner å eksperimentere med andre ting, altså pulver og mat OG ketose, sier hun. Dvs, at vekta stagnerer osv. Leser jo her at flere av dere er anbefalt det. Samt ser jeg også at noen av dere har vært gjennom fysiske tester ved oppstart. Heller ikke det har vi noenting av. Kun fokus på trening og oppsett av program. Men ikke misforstå, jeg er kjempefornøyd med min kursleder!! Hun er veldig real, og har vært gjennom dette med overvekt selv, så hun vet hva vi gjennomgår. Men jeg synes bare det er veldig rart at samme kurset skal være såpass forskjellig fra plass til plass... Nå er det bare 3 dager igjen til veiing, og jeg er såå spent...må prøve å få puttet inn en treningsøkt eller to til den tid.. Håper dere alle har det fint

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat