Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 20:00   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Ser jo forresten at det sies forskjellig i forh til søtnings stoffer. Noen er for det og spiser "godis" og drikker brus tilsatt dette mens andre er veldig i mot det...hva er riktig?

Det er bare du som vet hva din kropp tåler - for det er der mye av uenigheten kommer fra, nemlig! Noen går fint ned i vekt og har det helt greit med lightbrus og søtsaker, mens andre kan oppleve både vekt-stillstand og stress i form av vedvarende søtsug, som jo gir større sjanse for en kjip karbo-sprekk i lengden.

Jeg hører til dem som synes det er best å bli kvitt hele søt-maset, for jeg vet jeg om jeg tillater litt blir det mye på null komma niks.

Men bringebær er godt!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat