Sv: Jeg er litt lei meg
Du må nok bare prøve å sette deg inn i de forskjellige retningene, og finne ut av hvordan din nye livsstil skal være. En ny livsstil må til for å klare å gå ned i vekt, men man må også kunne "leve" med den nye livsstilen. Derfor det er viktig å endre stil mot det man tror kan klare, hvis ikke er det større sjanse for å kunne sprekke. Jeg har ikke prøvd annet enn ketolyse, men tror nok at alle retningene virker bare man følger den man velger seg. Så da er det viktig å finne den som passer akkurat for deg
Det er enkelte vaner og uvaner som må endres, og det er absolutt verst de første ukene. Når man klarer å endre vaner og uvaner, har man gjort den største jobben - resten går mer av seg selv
Jeg hadde ikke tatt de pillene - min mening er at det er bedre å klare seg uten slike virkemidler.
Prøv også å få til en trimtur om dagen - luftetur med mini? Da blir det liksom ikke trim
Uansett størrelse, så er søtsug et søtsug. Jeg var ikke helt i form, og fant ut at jeg måtte prøve å gjøre noe. Jeg klarte heldigvis å få motivasjon nok til å kvitte meg med drikking av tab (som jeg var helt avhengig av), jeg sluttet å røyke etter å ha røkt i ca 20 år, og jeg la helt om kostholdet. Det var hardt i begynnelsen, men etter å merke mer energi, og at flere og flere plager forsvant, samtidlig som kiloene forsvant, så var det absolutt verdt det! Jeg skal fortsette i lavkarboretning når jeg er ferdig på ketolyse, og nå vet jeg at jeg kan klare, bare jeg bestemmer meg for det. Det finnes lys i tunnellen!
Lykke til med valgene dine! Stor fra meg.
Dette klarer du! 
|