Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 22:39   #134
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jeg bør vel melde meg inn her jeg også. Jeg startet rolig den 21.10.09 bare for å se om jeg har noen mulighet for å gå ned noen kg. Er ikke i ketose, ammer litt fortsatt. Men i og med at lisjtuppa nå spiser fast føde 3 ganger for dagen så vil jeg etterhvert vurdere om jeg skal prøve det. Vet ikke om det er ammingen eller andre ting som gjør det, men er helt for jævlig snopesyk og har vært det i mange måneder nå. Kan spise omtrent alt jeg kommer over, og ikke noe problem med å kjøre i meg en 200 grams sjokoladeplate om lysten er der. Slik hadde jeg det imidlertid ikke før siste graviditet så noe har skjedd etter at jeg begynte å amme. Gikk ned alle svangerskapskiloene ganske kjapt. Så sto jeg rolig en stund selv om jeg spiste alt jeg kom over før jeg sakte, men sikkert begynte å gå opp igjen slik at jeg ved oppstart på karboredusert kosthold var 3-3.5 kilo tyngre enn minstevekt etter fødselen. Tror dette har litt sammenheng med at jeg begynte med mat til vesla rundt 4 måneder for det er etter dette at jeg begynte så smått å bevege meg oppover i vekt. Altså mindre amming- kiloene kommer på!

Som sagt er jeg usikker på hvordan jeg skal gjøre det framover. Fortsette som nå, eller gå inn i ketose. Vi får se etterhvert tenker jeg. Jeg trimmer ikke heller så her har jeg en jobb å gjøre. Men jeg har så lite overskudd og all min tid har så langt gått til lisjtuppa og den andre datteren min på snart 4 år, og jeg har hatt minimalt med avlastning med minsta så langt. Kanskje bare rundt 10 timer totalt på nesten 7 måneder så det sier seg selv egentlig. Men jeg håper dette blir bedre med tid og stunder da.

Vekten er som følger (veiedag på onsdager):
Ved oppstart 21.10.09: 79.5 kg
Uke 1: Nedgang 600 gram
Uke 2: Nedgang 700 gram
Uke 3: Nedgang 200 gram

Totalt 1.5 kg på 3 uker. Vekt nå: 78 kg.
Altså ikke så mye, men litt er bedre enn ingenting

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat