Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 13:33   #73
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: November skravletråden til 30+

ååååååååååå da var jeg tilbake..... Føler jeg har levd i vakuum de siste 3-4 ukene. Vært mye styr på jobb i fbm navneendring og sluttføring av fusjonen (Statoil og Hydro), og har blitt alt for lite tid til å pleie helsen
Skjønner egentlig ikke hvordan jeg greier å gå i den samme fella igjen og igjen, men jeg gir ikke opp og har kommet meg tilbake på treningsplanen og nesten dietten også. Hadde noen stygge utskeielser i starten av november, både kake (lukket walnøtt), boller og brus ble inntatt. Jobber meg nå sakte men sikkert tilbake på sporet, har trimmet hver dag siden søndag, spist 99% riktig og sovet mer enn 5 timer om natten. Merker allerede nå en forbedring i det generelle velværet, og ikke minst så sover jeg mye bedre når jeg har trimmet litt
Her er det altså bare å stå på, for denne lille knekken skal ikke få ta knekken på meg

Ser mange av dere har vært aktive og også oppnådd flotte resultater - fantastisk! Velkommen til de jeg ikke har rukktet å hilse på og gratulere til mallelo med

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat