Tråd: Forvirret
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 08:30   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret

Nå er jeg litt usikker, du skriver easylife i kostholdsfilisofiboksen din, er ikke det en pulverkur?
Uansett da, når vi snakker mat, så behøver du for det første ikke å spise frokost dersom du ikke er sulten! Jeg starter alltid dagen med et stort glass vann. Over tid har jeg funnet ut at kroppen er mer tørst enn sulten de første par timene på dagen. Men når jeg først spiser frokost så spiser jeg gjerne omelett/eggerøre, med masse oppkutta grønnsaker og gjerne bacon i små biter. Eller så spiser jeg middagsrester, egg og bacon med litt oppkutta salatgrønnsaker ved siden av, kokte egg med salat, røykelaks og majo etc.
Om du finner en brødoppskrift du liker (finnes en ganske stor samling av diverse her!) så står du jo ganske fritt til å velge diverse kjøttpålegg, så lenge de ikke er tilsatt alt for mye sukker, stivelse og andre rariteter. Finnes mange typer leverpostei som er lavere i karber enn du beskriver (enn om ikke fire er så aller verst), både Nordfjord sine og First Price sin ovnsbakte har om jeg ikke husker feil 0-1 gr kh pr 100.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat