Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 19:08   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg gi fruktose til barna?

Opprinnelig lagt inn av heltny, her.

Er det ikke 200-300 ganger søtere? har sett de selger et lite 30g krydder-børse-med-stevia(!) til 150kr, husker jeg riktig

Tohundre ganger søtere, ja! Men det er jo forskjellig hvor mye det koster. Det selges ikke i Norge i butikk, ikke så mange steder i alle fall, da det ikke er godkjente som ''folkemat'' i Norge (men aspartam har man full tilgang på ... ) Men hvor mye søtt trenger man egentlig? De jeg kjenner som har kjøpt Stevia har hatt det lenge. Og så vidt jeg forstår så finnes det ikke noe bedre alternativ. Joda, sukrin er vel et godt alternativ, men Stevia har i tillegg noen heldige helseeffekter som å senke insulinet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat