Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 09:32   #11
bondetuppa
Medlem

bondetuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 49
bondetuppa er ny på veien

Sv: Skikkelig deppa

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Den fineste bruden er hun som smiler og som med hele sitt hjerte elsker sin tilkommende, ikke den tynneste Utstråling overskygger alt.

Signerer denne Kloke ord Imse.

Minsten: Ønsker deg masse lykke til videre! Stå på - personlig synes jeg du har vært flink. Kroppen trenger tid til å omstille seg når en går ned i vekt. Det er derfor mange anbefaler ca 0.5 kg i uken. Men.... det er lett å bli utålmodig, samt å bygge seg opp store forventninger.
En hører om mange som har "rast" ned i vekt med lavkarbo, og tenker - det skal jeg også gjøre. Når en så ikke "raser" ned i vekt, men mister kg i en fornuftig hastighet, blir en skuffet og demotivert.
Har du tatt de vitale målene? Dvs målt armer, legger, ankler, bryst, midje, hofte, hals osv? Hvis ikke anbefaler jeg det på det sterkeste Det hender at vekta står stille selv om en krymper i cm Har selv en gubbe som har gått ned nesten 10 kg på lavkarbo. Har nå stått stille i måneder, men mistet mange cm for det.