Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 10:51   #84
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg tror også at mye av det sitter i hodet Helt enig med deg der! Meeen, 3 kg er 3 kg Jeg tenker litt som så at, man har gjerne brukt en del år på å få kiloene PÅ, og da kan man gjerne bruke ltit tid på å ta de av også.

Men, drikker du nok vann? Og spiser du nok fett? Økt inntak av begge deler kan få vekta di i gang Også litt mosjon kan sette ting i sving. Men, gi det litt tid! Det løsner nok snart, skal du se. Jeg har heller ingen superkjapp vektnedgang, men jeg tror det er viktig for min del, ettersom jeg skal endre livsstilen, og ikke bare "kures" ned i vekt. Jeg heier på deg jeg!

Jeg strever med å få i meg nok vann. Og fett. Hender jeg tar meg et spiseskje seterrømme innimellom for å få i meg mer fett. Jeg bruker det også på salat. Fløte til sauser og sånt, men når jeg regner sammen i løpet av en dag, så blir det sikkert for lite. Setter nå dagsbehovet for vann i fire flasker i kjøleskapet, og i går greide jeg tre av dem. Men jeg drakk jo litt kaffe. Og så unnet jeg meg to glass rødvin til "Skal vi danse". Det er ingen vane, heldigvis. Håper ikke det gjør noe. Takk for råd og påminnelser fra deg! Herregud, som vi trenger hjelp og oppbacking, i hvert fall til å begynne med!Takk.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat