Sv: Bytte diett?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Det er det som er så fint med ketolyse for min del, at jeg kan gå inn hvor som helst og ikke ha LYST til å spise noe av det de har der Lysten på "ferdigmat" på sånne plasser har blitt helt borte, og kakedisken på f.eks kaffebrenneriet byr meg faktisk i mot.
Og ang Fedon og nøtter, han er tydeligvis mer restriktiv enn SB, for man kan spise 10 mandler pr dag. 
Jeg vil tro 10 mandler er omtrent 2 ss, det er iallefall ikke mindre.
Jeg er nok litt hyberurban og ekstremt glad i å sitte på kafè og jobbe... men kakedisken har jeg ikke noe behov for å spise av. Idag hadde de smaksprøver på cookies her, ikke noe problem å takke nei til det. Nå skal det legges til at jeg spiser iallefall halvparten av måltidene mine ute og det var utrolig befriende da jeg begynte på SB og fikk mulighet til å gjøre det igjen. Berkeley er ikke lagt opp til å ta med seg frossen middag, noe som førte til at jeg måtte hjem for å spise da jeg gikk på ketolyse - og det hadde jeg virkelig ikke tid til. Så for meg funker SB perfekt med det livet jeg lever her. Og å spise frokost ute... det er virkelig lykke, det 
Sist redigert av Margrethe : 15-11-09 kl 20:24.
|