Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-09, 21:53   #13
Margrethe
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Margrethe er ny på veien

Sv: Falt ut av ketose i går, WHY?

Opprinnelig lagt inn av Jannicke, her.

Huff, dette var innvikla........... men da kan jeg sikkert ikke spise en atkins bar jeg da.......... huff........

Jeg begriper ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom livet uten å kunne spise sjokolade.........

Jeg elsker sjokolade.........og må vel akseptere at jeg ikke kan røre det, men, guuuud det føles uretferdig og bittert.

Spesielt med tanke på min tynne venninde, som spiser sjokolade, og potetgull hver eneste dag. Grønnsaker har hun skjelden eller aldrig, stort sett mat med pommesfrittes, og deilige sauser, og posemat, og hun gnafser masse snop og snaks, og spiser bare ting som smaker godt, uten tanke på næring eller sundt /usunt............

Hun er 40 år, og full av energi, aldrig syk, i full jobb, og har aldrig hatt problemer med noen ting og virker ikke mangle ett eneste vitamin eller noenting.

Hun koser seg igjennom livet, med masse deilig mat og godtteri........

Det ER uretferdig.

Hvorfor kan ikke stratos være supersundt?????

Prøv to uker uten noe med kakao - ikke sjokolademousse, ikke atkins sjokolade, ikke noe. Hvis du er som meg, så oppdager du at det først og fremst er sukkerrushet som driver deg - ikke sjokoladesmaken. Før kunne jeg gjøre hva som helst for sjokolade (slik imse beskriver) - men nå er det helt ok å velge det vekk. Hvis jeg må velge mellom fruktsalat og sjokolade er det ingen tvil om at jeg heller vil ha det første. Det hadde jeg ikke trodd for fire år siden...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat