Tråd: Tracker
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 00:30   #6
KarbonixNADA
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2007
KarbonixNADA er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Tracker

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Hvis du bruker "glemt passord"-funksjonen under innloggingsboksen så får du generert og tilsendt et nytt et, og kan da bytte på profilsiden. (Mener å huske at jeg testet at det funket iallefall )

Sorry, spørs om jeg var litt for kjapp her i sted(eller har du rettet på ting nå i full fart? ), da jeg ikke la merke til "glemt passord"-knappen. Har ikke testet denne nå, da jeg må ha vært helt borte i sted: Ser nå at det står "epostadresse" der firefox hadde lagret brukernavnet mitt. Kom inn med en gang når epost ble benyttet

Glemte å si det i første post, men dette er et _meget_ bra tiltak! Har selv tenkt på å lage noe eget, da den tickersaken de fleste på lavkarbo.no kjører i signaturen sin, ikke ser ut i det hele tatt! Uten at jeg har sjekket det så nøye, så er det kanskje brukerne selv sin feil, da de velger grafikk som ser ut som den er hentet fra 90-tallets værste websider..men fint med alternativer uansett! Det blir jo litt annen funksjon enn tickeren også når jeg tenker meg om, men det burde vel ikke være store jobben å legge til noe slik "utgangspunkt og mål" funksjon på din også

Nå ser jeg plutselig at gafene dine faktisk inneholder tekst med mål(tittelen på grafen, i stedet for brukernavnet mitt som jeg får opp på min graf), så da finnes det kanskje noe funksjonalitet som ikke er lagt ut for alle ennå?

En mulighet til selv å kunne velge hva som skal stå der, med valgbare "variabler" som utgangspunkt, mål, antall kg nedgang osv hadde gjort seg.

Sist redigert av KarbonixNADA : 16-11-09 kl 01:19.
KarbonixNADA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat