Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 13:34   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går på ketolysekuren og har fått nyrestein

Har aldri hørt at lavkarbo har noe med dannelse av nyrestein, men det kan jo skje mye rart i overgangen til et nytt kosthold, dersom du ikke har drevet på så lenge.
Men så lenge du har nyrestein, så vet jeg fra da moren min hadde det, at i alle fall at tre matvarer er skikkelig uheldige, og det er spinat, blomkål og rabarbara! Melkeprodukter er også uheldig. Og så MÅ du drikke mye vann. Unngå for en periode også alkohol, sukker og salt og annet som enten driver vann ut av kroppen, eller holder på vannet sånn at ikke kroppen kan nyttiggjøre seg det.

Ellers kan det hende du finner mer info om det om du søker litt rundt på sidene her. Lommelegen kan sikkert også være nyttig, men bortsett fra Fedon og Barexsstein så er det vel ikke så mange av legene der som er så lavkabororienterte.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat