Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 14:46   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veiing av skolebarn

Er nok ikke bare du som ser på det som en uting, Nellie, og som du sier, man kan jo faktisk se med det blotte øye dersom det er et reellt vektproblem, både den ene og den andre veien.
Så klart er det en helt annen sak når man er i et lukket rom sammen med helsesøster, enn det var når jeg gikk på skolen, og det har også veldig mye å si hvordan helsesøster møter et eventuelt vektproblem.
Jeg ble som sagt alt veid både hjemme og av legen, det var ikke mye til rådgivning, akkurat, men det ble i alle fall gjort på et helt annet initiativ og måte enn den ydmykende stå i kø og vente på kunngjøringen av vekta di-måten

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat