Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 17:20   #1
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Matkrise! Hva kan jeg gjøre med grønne linser?

Ok, en liten midlertidig matkrise, her! Dette er så visst ikke hverdag, at jeg er så skrapa for mat, men jeg trenger i alle fall noen råd!
Greia er at jeg er fullstendig blakk og får ikke penger før i mårra, og nå har jeg spist det siste i kjøleskapet som var tre skiver bacon og to små brokkolikvaster, så tenkte jeg som så at jaja, jeg kan jo ikke legge meg sulten, så da får jeg tenke litt lav gi sånn på kveldingen. Og det eneste jeg har som faktisk kan spises i dag er sånne tørka gulgrønne linser, så jeg har putta dem i varmt vann og satt dem på lav varme. Men hva gjør jeg med dem, da? Jeg har i grunn ikke så mye annet. Jeg har smør, krydder, hvitløk, gul løk, litt tomatpuré, currypaste, og det er vel det.
Jeg er virkelig helt ute av veggis-gamet.
Forslag mottas med takk

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat