Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 18:03   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Må man spise regelmessig?
Hvor mye bør man trene?
Hvor mye fett bør jeg ha i meg, må jeg spise mye fett for å gå ned med denne kuren??
Veier dere maten?? Det gjør ikke jeg, spiser moderate mengder!!

Hei og velkommen!
Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten!

Du trenger ikke trene i det hele tatt om du ikke vil/kan. Anbefales dog ca 30min pr dag, ikke hard trening, bare bevegelse, liksom!
Trener du mye, bygger du muskler og det kan se ut som om man ikke går ned i vekt. Bruker du målebånd i tillegg, vil du kunne se at du likevel krymper!

Poenget med ketolyse er at kroppen skal forbrenne kroppsfett. For å ha energi til å gjøre det, må du tilføre en del fett. 70- 80% av energiinntaket bør komme fra fett.

De fleste veier nok maten i begynnelsen. Etterhvert får man litt mer tak på hvor mye av hva man trenger/bruker.

At du ikke har gått ned masse den første uken, betyr sannsynligvis at du ikke hadde så mye vann i kroppen å miste!
Husk at det tar opptil 4 uker før kroppen helt kommer igang med skikkelig fettforbrenning!

Husk å drikke nok i tillegg!

Masse lykke til!

Edit: Guru- Gerd var raskere enn meg i dag!Hihi