Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 19:35   #9
Chess79
Medlem

Chess79 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Hei hei. Jeg falt 3 kilo første uka, men så la jeg på meg 0,5 kg igjen uka etter og der har jeg ligget i 3 uker nå. Så, hvor mye for fort vi går ned er visst veldig individuelt

Istede for melk i kaffen, så ta heller en skvett med kremfløte du, den er lovlig Da tilfører du fett også.

Jeg greide å falle ut av ketosen fredag og lørdag, men kom meg inn igjen på søndag og ned 0,5 kg i dag. Men, om det nå løsner igjen er vanskelig å si ennå.

Det jeg sliter mest med er variasjoner ang. grønnsaker, som da blir tilbehøret til de fleste middager. Jeg er etter 4 uker, drittlei av blomkål og brokkoli. Kålrot og gulrot er jo nyydelige grønnsaker, men som vokser under jorda og da litt neimat. Men, tilsetter litt noen ganger, bare for å få litt nye smaker inn. Squash er jo også godt, men det var mange karber i akkurat den igjen da. Så, det er det å finne absolutt riktig kombinasjon...

hehe..skjønner hva du mener, det blir lit ensforming når det gjelder grønsakene vil jeg tro. Jeg stekte grønnsakene i wokgryte, så med en del ost på. Så lit soyasaus, pepper og salt. Det smakte jo veldig godt da..men noen nye ideer blir vanskelig tror jeg:P

Da skal jeg begynne med kremfløte..det blir bra. Jeg har ikke vært flink med å tilføre fett i maten..så da for jeg prøve på det da.

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat