Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 21:07   #49
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Veiing av skolebarn

Forstår godt du blir personleg her, Photo, eg kjenner meg ganske godt igjen i dette også. Hugsar enda med kvalme tilbake på korleis skuleveninner lurte meg med på vekta ein gong, "for det var jo berre gøy". Eg ville ikkje, men då løyste dei det med at alle gjekk på samtidig, kjempegøy!! Eg kom jo først etterpå på at dei berre kunne trekke frå si eiga vekt.. Den svei, kan eg fortelje! At eg var så dum som gjekk på det, og at dei no visste det. Trur ikkje eg vart med den jenta heim igjen fleire gongar.. Veit du, det sit att i meg enno. Vekt er faktisk personleg, samme kva folk seier.

Ja, kjempebra med veiledning og hjelp, men det må vere relevant, og folk må vite kva dei gjer. A4 passar ikkje alle! Eg har sjølv tenkt mange gongar - tenk om eg hadde visst om lavkarbo då - korleis hadde livet mitt vore no? Det er ikkje alle med overvekt som er late og et for mykje. Eg trena på meg både beinhinnebetennelse og øydelagt kne, eg gjorde jo det eg kunne for å komme meg NED!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat