Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-09, 21:22   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spise sjokolade?

Jeg tror mørk sjokolade er en vanesak, det er i alle fall hva jeg har inntrykk av. Jeg har alltid foretrukket mørk sjokolade, forsåvidt. Men jeg tror at når man venner seg fra søtt så smaker ikke melkesjolokade fullt så godt lenger, det blir for søtt rett og slett!
Jeg kjøper stort sett veldig mørk sjokolade, 86% gjerne. Ellers synes jeg av de sjokoladene som er å få kjøpt i vanlige butikker, f.eks Freia sin ikke er særlig god. Boca (70%) er ganske god. Ellers foretrekker jeg Lindt, Max Havelaar eller Black and Green sine.
Hvor mye du spiser er jo opp til deg, du følger jo ikke noen spesiell diett, som jeg ser, så da er det du som setter reglene . Men det er jo som regel sukker i de mørke sjokoladene (de jeg spiser som regel rårørssukker). Men når det er så høyt kakaoinnhold, så er det jo mye mindre sukker, dessuten spiser jeg bare et par ruter om gangen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat