Sv: November-startere
Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.
Hei chess79.
Velkommen inn til oss.
Jeg er en "fersking" innen ketolyse selv og var litt redd i begynnelsen for det samme som deg. Tenkte lissom;hva med alt fettet?? Detta føles ikke riktig.
Nå har jeg kommet med litt over denna kneika og er i uke 2. Første uka mi gikk jeg ned 2 kg. Var ganske fornøyd, men ødla nesten for meg selv da jeg veide nesten hver dag og plutselig hadde jeg gått opp 0,5 kg de neste 2 dagene. Begynte faktisk å bli litt bekymret. Tenkte at dette ikke kunne virke på meg. Sluttet helt med vekten og veide meg normalt etter ca 1 uke igjen og ned 0,8 kg. Dette viser at jeg er på riktig vei og jeg vet at jeg er i ketose så da fortsetter jeg.
En annen ting som hjelper meg er at jeg fører alt inn på diett.no. Her regner systemet sammen hvor mye av alle verdier man får i seg i løpet av dagen. Har litt problemer med å holde total kcal under 1800 i løpet av dagen, men holder meg stort sett på 15 karb. Litt kjeitete program til å begynne med, men kom fort inn i det når jeg satte meg ned å tok introen.
Lykke til på kuren.
Sammen er vi sterke
Tusen takk for det
Akkurat, godt å høre at det ikke bare er meg som er lit usikker..hehe. Men du veier altså maten din du da Det gjør ikke jeg, spiser til jeg er mett og det blir jeg jo fort av karobofrimat så synes ikke at jeg spiser mye Tenkte det gikk greit å ta det på filingen ..så lenge jeg er nøye på antallet karbo jeg putter i meg..og at jeg får i meg fett..eller hva mener du??
|