Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 11:43   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: KK fornekter seg ikke ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe, Lutz-operert. Jeg er Gastric Bypass-operert ja, det er den operasjonen der man ikke snurper sammen magesekken men kutter vekk 95 % av den og kutter vekk ca. 2 meter tynntarm og kobler det om. Høres mye mer dramatisk ut enn det er da, jeg har knapt hatt en eneste dag der jeg i det hele tatt føler meg operert, føler meg helt som vanlig (ikke for å gjøre dette til en lettvint greie, bare nevner det siden det jeg skrev hørtes så fryktelig skummelt ut).

Lutz er min filosofi ja, men jeg er ikke alltid like flink til å følge det ... Merker at det å bli tynn er blitt en slags hvilepute til tider, at jeg ikke lenger tenker vekt og sånt. Men det går stort sett greit.

En liten avsporing og kapring av tråden... MEN, jeg har hele tre stk i familien min som er operert på samme vis som deg (bror, svigerinne og søskenbarn). Skulle ønske jeg klarte få dem til å spise lavkarbo... De HAR fått ketolyseboka mi for å studere lavkarbo og ketolyse, men de påstår at de blir så uggen i magen av alt fettet... Har du tips jeg kan gi dem??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat