Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 13:35   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, det er vanskelig å vite. Særlig om man har hatt en lengre vanskelig periode med mye stress og forandringer f.eks, og så kommer det en rolig periode, og da kan det for meg virke som at kroppen slipper alt forsvar den nødvendigvis bygde opp mens det stormet som verst, og slipper panikken ut for fullt. Rare greier. Men har lært meg å se mønsteret i det, og panikkanfallene jeg har hatt de siste årene er helt annerledes enn de jeg hadde som tenåring, så kroppen virker til å finne nye måter å utagere på, men jeg har lært meg tegnene, og nå klarer jeg som regel å avverge dem.
Nå er det også sånn at jeg får så fysisk vondt at jeg må ta Paracet 500 mg i brustablettform om anfallene kommer, men jeg har så langt mer eller mindre klart å knipe dem i fødselen det siste halvannet året! Bank i bordet

Og jeg har magnesium i veska HVIS det skulle komme.. Av alle placebo jeg har prøvd er magnesium det beste.