Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 14:00   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av Maggen, her.

Synes forøvrig legestanden er utrolig sløve til å hjelpe.
Ikke skal man drikke alkohol for å dempe angsten(da blir man alkis..)
Ikke skal man få beroligende( da bli man avhengig..)
Ikke får man psykologhjelp eller kognitivterapi (Det er nesten ingen som får søknaden bevilget..)

Jadda..

Hva? Jeg fikk skrevet ut sobril nesten litt for fort . Men bruker det nesten aldri, forsåvidt. Jeg får heldigvis ikke så mye velværefølelse av det, blir mest bare tung og rolig og litt trøtt, så jeg tror heller ikke faren er så stor for meg å bli avhengig, forsåvidt.
Men det er jo opp til deg om du vil gå til psykolog. Du må bare be legen om henvisning, og så finnes det lister på nettet over de psykologene som har avtale med trygdekontoret, da betaler du bare egenandel, og så koster det ingenting etter frikort. Om du har råd kan du ta kontakt med private også, da kommer du som regel fortere inn. Det er ikke legen som bestemmer det, men h*n må skrive en henvisning, da.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat