Sv: Typisk Ukesmeny
Opprinnelig lagt inn av Mayapia, her.
Hei å tusen takk for svar 
Ja jeg skal begynne etter jul har jeg bestemt,å jeg har min fulle støtte fra mannen,han sier om jeg begynner så kanskje han slenger seg på om han ser at det går bra med meg....Tror kanskje jeg kjøper krom,selen & Magnesium på apoteket,eller jeg kjøper disse som Ketolyse anbefaler på sunkost....
Hvor fort du skal gå ned i vekt kommer ann på person & innsats vil jeg tro...Jeg gjikk på vektklubb.no for 2 år siden,å jeg gjikk ned 17 kg,men di siste 10 vil bare være der,derfor går jeg løs på ketolysekuren....
Nå er det bare at jeg finner ut hva slags salat jeg kan spise,elsker salat nemlig Har du noen gode oppskrifter på salat?
Blir spennende å starte på dette igjen,er så gira på å gå ned di siste 10 kg,kanskje det er mere etter jul 
Hei igjen Når det gjelder salater så er jeg fantasiløs, da går det kun i kyllingsalat, med gule kikeerter,agurk, og ost. 
Jeg er mest glad i stekte/gratinerte grønnsaker med smeltet ost på. Det smaker godt. Jeg har ikke vært flink nok med å tilføre fett til måltidene, hadde kun i ett måltid og det var vist feil. Men gikk da inn i ketose, så kan da ikke være så ille galt..
I de første dagen syntes jeg det var drepen å kutte ut pastaen og pizzaen i og med at de er favorittene mine. Men nå synes jeg ikke det er så ille..er jo masse annet godt jeg kan spise..så tror dette skal gå greit. Jeg har som mål å klare 15 kilo til våren..kanskje mer til sommer..hihi
|