Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-09, 18:12   #16
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sobril er det veldig vanlig å bli avhengig av, nettop pga den beroligende, trøttende følelsen. Min bestemor på snart 80 kan f.eks ikke reise noen plass uten, og blir stresset og går våken hele natta om hun er tom. (Bare fordi hun veit hun er tom antagelig...)

Greia med Sobril er at om du først har blitt avhengig, så kan det å kvitte seg med den føre til VELDIG sterke smerter.. Jeg har selv sett noen over flere uker trappe ned på Sobril for til slutt å være helt fri - det var IKKE en fin opplevelse, og jeg satt jo helt utenfor å så på..

Har selv hatt en resept på Sobril en gang, og plutselig oppdaget jeg at "oi, nå har jeg tatt to stykker hver dag i fire dager", fordi jeg likte følelsen det ga meg.. Jeg kuttet tvert ut da, men man kan bli avhengig veldig fort, type om man tar det hver dag i en uke, så det skjer innmari fort. Men hvis man har et utrolig bevisst forhold til det, så er Sobril en god medisin. Og som du sier også Photo, det er jo ens tor trygghet bare å ha den tilgjengelig

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat