Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-04, 09:50   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Ps. det er jo en kjent sak at det er fryktelig tungt å trene de første 2- 4 ukene i ketose eller med lavt karbo inntak uten ketose , men at dette gir seg når musklene har vendt seg til å bruke fett til energi.

Ved å kjøre på med karbo en gang i uken så vil kroppen aldri tilpasse seg trening uten å ha fylte glykogelagre.

Dette lurer jeg veldig på....

Hvordan er det egentlig for oss som bare driver lett trim (må jeg vel kalle det)
Eller trener i vanlige former, sykler, går, jobber i hagen, går i trapper osv...
og som kanskje er litt ut og inn av ketose eller som har lave glukogenlagre...
Vil vi alltid slite med "liten kraft" i kroppen...fordi musklene ikke klarer å skifte fra fettforbrenning til karboforbrenning eller omvendt fort nok? Eeee, mildt sagt forvirret nå
Jeg synes nemlig jeg har overraskende lite krefter i forhold til bare for et år siden, enda jeg kanskje trener mer og spiser Fedon mat...
Samboer'n sier det samme...Har ikke krefter lenger....Er de måten vi spiser på?
Kan noen forklare? Hva gjør vi feil?

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat