Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-09, 16:54   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hodepine og trykk i hodet pga magnesiummangel?

Nå har jeg hatt dundrende hodepine i 10 dager. Jeg spiser nok mat og nok drikke ( ca 4 liter daglig)..
Jeg har knasket paracet, 4 om dagen og det hjelper en stund, men etter noen timer kommer trykket i hodet og hodepinen luskende.

Så kom jeg på i dag at jeg hadde jo ikke tatt magnesium på en stund siden den jeg hadde inneholdt søtningsmiddel og jeg kuttet den ut en stund da jeg prøvde helt uten søtstoffer. Så jeg tok to stk ( =300mg ), og etter en stund gav trykket i hodet seg, dottene i ørene ble borte og hodepinen med... Heldigvis kan jeg si, for jeg har ikke igjen paracet.

Tilfeldighet eller fakta?

Og ja, takk til tips om sterke nok magnesiumtabletter som fås på vanlig apotek og ikke nettbutikk uten sukker ( eller bare en anelse som ikke har noe å si).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat